luni, 25 martie 2013

Premonitie cu chip neslefuit


  
   Si daca dragostea ar incepe de luni ce ati face? Ready, steady, goooo!...sau fugi, fugi, fugi cat te tin picioarele! Dar unde? Asta-i intrebarea. In ce directie? Inspre dragoste sau in afara ei, in partea diametral opusa ca ea sa te fugareasca si sa te prinda din urma? Caci daca tu fugi dupa ea, posibil sa n-o ajungi, caci are picioare volante! Sau expresia: "trebuie sa fii pregatit pentru o relatie". In ce sens pregatit? Ca am tot dezbatut eu cu mine insami si cu prietenele mele aceasta tema. Curat sufleteste? Receptiv? Deschis sa iei in calcul toate posibilitatile de parteneri?  Si daca totul este programat ca la un interval de timp sa inceapa tot? Exista undeva acest click? Poate adapostit bine intre celulele nervoase vreun butonas care palpaie sacadat, asteptand alarma cu vuiet lung si rasunator! Atat de bine ingramadit si indesat incat nici cu zgomotul de club si nici cu decibelii mamei de "ti-ai gasit iubit???" nu s-a desteptat! 
     Si stiati ca ziua de luni vine saptamanal, dupa fiecare 6 zile, a 7-a este luni? Si dragostea? Poate trebuie cumva tulburata...poate a luat calea vreunei stradute laturalnice si s-a oprit la vreun party cu baloane din inimioare si bauturi colorate asemeni curcubeului! Sau cea mai inteleapta rezolutie din batrani mestecata pe toate partile ei de sute de generatii: trebuie sa ai rabdare si sa astepti. Fericirea se cauta, dar dragostea trebuie sa o astepti, ca o sa vina pe neasteptate. Paradox! Ce mai asteptata neasteptare! Si nu ne ramane decat sa ne supunem acestei hotarari luata de popor intr-o unanimitate nescrisa. Acum sunt inca ingandurata, este o regula sau o lege?...Hmmm! Daca e regula, atunci o respectam, fiind ca un cod etic ce aduce eventuala promovare de la statusul de "singur" la statusul de "intr-o relatie". Dar daca e lege, trebuie sa facem contrar ei ca sa ni se aplice. Atat timp cat nu o incalcam, ea ramane doar acolo zacand in univers , neaplicata. Mi se pare silnica si greoaie aceasta suferinta tacuta, cand ai timp sa extragi seva propriilor ganduri si sa mutilezi cu inchipuiri incriminatorii existenta iubirii!
     Ca sa fiu in ritm de luni, sunt ultra vesela si voioasa! Si asa poate amorul se va perturba de starea mea de bine si va dori sa-mi incurce socotelile si sa-mi presare cateva ambitii cu gust de rosu purpuriu. Si sub acest chip premonitoriu sa-mi preschimb status quo-ul!

Un comentariu: